Подкаст
Подкастът е съвременният начин за поднасяне на съдържание в динамичното ни ежедневие. Подкастите се излъчват на запис и са достъпни за изтегляне и слушане в интернет пространството, по всяко време. Може да се слушат на компютър, телефон, или през Bluetooth връзка на аудио системата в колата/ у дома. Най-често подкастите се създават под формата на сериали с отделни епизоди. Продължителността на подкастите може да варира от пет минути до час и половина, като дължината на епизодите зависи от участниците в него и от тематиката.
Видове подкасти на IMG:
- Custom made – създадни за нуждите и целите на клиента, тематични подкаст-сериали с продължителност между 4 и 12 епизода на сезон. Съдържанието, гостите и каналите за разпространение на този тип подкасти се съобразяват с целевата аудитория, към която партньорът отправя своите послания.
- Медийни подкасти – създадени от водещи журналисти в медиата, тук темите и гостите на отделните епизоди се определят от редакционната политика на медиата, а партньорът се припознава в актуалното съдържание и качествената журналистика и се позиционира чрез различни рекламни формати.
Съдържанието на подкаста се разпространява освен в избрани сайтове на медийната група и в световните платформи за подкаст съдържание: Spotify, Аpple Podcasts и Google Podcasts. В рамките на медийната група тематични подкасти могат да бъдат изградени в следните сайтове, на база избрано съдържание: ∙ Бизнес, икономика, технологии, образование, недвижими имоти, инвестиции и финанси – bloombergtv.bg ∙ Здраве – puls.bg ∙ Лайсфстайл, семейство, красота, фитнес, хороскопи – az-jenata.bg и tialoto.bg ∙ Професионален спорт – gol.bg, boec.bg